Landheren

Landheren/ /

De Landheren Huissen

Opdrachtgever:
ROQ Vastgoed

Incombinatie verzorgde:
Conceptontwikkeling
Huisstijl / Look & Feel
Website
Brochure
Projectmailing

De Landheren verrijst op de plek waar jarenlang Tuincentrum Helsen gevestigd was. De plannen voor deze bijzondere locatie zijn uniek. Hier verrijst straks een klein landgoed met slechts 8 grootse, vrijstaand-geschakelde woningen. Ze zijn zeer royaal, hebben tal van uitbreidingsmogelijkheden en liggen heerlijk vrij op imposante kavels. Middenin een boomgaard met volop rust, ruimte en privacy. Dat bedoelen wij met lekker leven op je eigen landgoed.

 

Landheren/ /

Het logo

Het logo weerspiegelt eenn aantal belangrijke kernbegrippen.

  • Het lekker leven wordt gerepresenteerd door een stralende zon
  • De vorstelijkheid komt terug door middel van een vorstelijk figuur
  • De gaard wordt aangeduid met een serie bomen
  • De bloem staat symbool voor de natuur

Kleurenpallet

Voor de huisstijl zijn natuurlijke, vorstelijke kleuren gebruikt, die gebaseerd zijn op antieke schilderijen.

Kernwoorden
Landgoed, lekker leven, modern & klasse, vorstelijk, hout & natuurlijke materialen.

 

landheren

 

landheren

 

 

‘De stad is vlakbij, maar ook de natuur lonkt. De Landheren is de ideale plek voor stadsliefhebbers en rustzoekers.’

de /

De website

De website van De Landheren is op dit moment nog een participatie website. Er is nog niet veel van het plan bekend, er zijn nog geen plattegronden of impressies, maar we willen toch in dit stadium zo goed mogelijk met de doelgroep communiceren. Door op de website het plan te schetsen en vast een stukje woonbeleving te creëren proberen we de doelgroep vanaf het begin te betrekken. Om te zorgen dat de doelgroep zich gehoord voelt is er ook de mogelijkheid via de website je mening te geven over het plan tot zover.

 

de landheren

De brochure
Als aanvulling op de website hebben we een brochure gemaakt. Hierin staat alle informatie over het project nog eens uitgelicht, maar je kan er ook exclusieve artikelen in terug vinden, zoals een interview met de architect. Met een luxe paarse kaft en textiele rug, past de brochure geheel in de luxe huisstijl van De Landheren.

 

kaft

Brochure

 

Vogels/ /

De overige communicatiemiddelen
We hebben verschillende online advertenties gemaakt in de vorm van een online banner campagne, en offline advertenties in de vorm van een bouwbord en een gemeentenieuws artikel. Deze middelen hebben we ingezet om de doelgroep van de Landheren zo goed mogelijk te bereiken.

Online banners