Dinkeldal

Header/ /

DINKELDAL Losser - Twente

Opdrachtgever:
Le Clercq

Incombinatie verzorgde:
Conceptontwikkeling
Logo ontwerp
Huisstijl / Look & Feel
Website
Brochure

Dinkeldal is kleurrijk en verrassend. Fleurige bloemenweiden, eeuwenoude bossen, glooiende heuvels en uitgestrekte zandvlaktes wisselen elkaar af en de rivier de Dinkel kronkelt daar dwars doorheen.

Op deze prachtige plek verrijst Wonen aan het Dinkeldal. Een kleinschalig project met 18 royale vrijstaande villa’s, 6 geschakelde bungalows en 6 tweekappers. Het plangebied wordt verdeeld in vier deelgebieden met elk hun eigen sfeer. De woningen worden gekenmerkt door een eenduidige vormgeving met een heldere en terughoudende uitstraling. De toepassing van natuurlijke materialen, zoals baksteen, stucwerk en naturel hout in warme aarde- en grijstinten dragen hieraan bij. 

Bijzonder aan het plan is, dat de 30 woningen niet gekoppeld zijn aan een kavel. Je kunt dus eerst een woningtype kiezen en vervolgens een kavel. In de basis zijn de woningtypes ingetekend op de kavels, maar wil je die bungalow liever op een andere plek in het plan, dan is dat in overleg mogelijk.

 

 

BOSS logo

Projectnaam en look & feel
Dit nieuwe en vooruitstrevende woonconcept verdiende een moderne, stoere en tikkeltje brutale naam. Wij hebben gekozen voor BOSS. In feite is het bos in dit project ’The Boss’. De kernwaarden die centraal staan zijn lifestyle, exclusiviteit en persoonlijke aandacht. Ook het beeldmerk is modern en stoer en kan zowel los als in een cirkel ingezet worden. De cirkel is een hint naar de jaarringen van een boom en tegelijkertijd het cirkelbos. Het gekozen kleurenpalet zorgt voor een zachte en natuurlijke uitstraling.

 

Kleurenpalet Boss

 

 

 

 

De projectwebsite
Via de door ons gemaakte website kunnen belangstellenden zich aanmelden. De animo was vanaf dag één groot. De projectpartners werden elk geïnterviewd en gefilmd. Hun verhalen in tekst en bewegend beeld worden gedeeld via digitale nieuwsbrieven en de website. Tijdens de start verkoop is de website leidend. Alle verkoopinformatie, plattegronden en Artist Impressions zijn hier te vinden en het inschrijven voor een woning verloopt online via Nieuwbouw Office. 

 

 

Website Boss

Lifestylemagazine
Ondersteunend aan de website is het 80 pagina’s dikke lifestylemagazine dat we hebben ontwikkeld. Het magazine heeft als doel om het project, de locatie en de beleving van wonen in een bos onder de aandacht te brengen bij een snelgroeiende groep geïnteresseerden. In het magazine willen we de lezer meenemen op een inspirerende ontdekkingstocht door de natuur. Naast artikelen over insta-inspiratie, beversafari in het Almeerderhout, proefslapen in het bos en het verlagen van je CO2-uitstoot, laten we de lezer kennismaken met het unieke project, de woningtypen en de locatie. Het BOSS-magazine kon door geïnteresseerden worden aangevraagd en werd per post thuis afgeleverd. Het magazine gaat mee tijdens alle verkoopfases van BOSS.

lifestyle /

“Wonen in een bos is niet langer een romantisch ideaalbeeld,
maar een logische ontwikkeling die past bij de tijd waarin we leven.”

BOSS
BOSS
BOSS
BOSS