vastgoedcommunicatie online offline locatie

De Vastgoedcommunicatie Combinatie

Bij INCOMBINATIE gaat vastgoedcommunicatie altijd om de combinatie van drie belangrijke onderdelen. Daarnaast zijn er tal van aanvullingen. Denk daarbij aan het digitale woningdossier voor optanten en kopers gekoppeld aan de makelaar. Maar ook aan een feestje op locatie of een oplevercadeautje. Kortom, alle combinaties zijn mogelijk. 

1. Locatie communicatie

Het begint met de locatie van je project. Wat is er bijzonder aan? Wat staat er te gebeuren en wat kun je ermee? Gebiedscommunicatie. Het zijn misschien wel de belangrijkste eerste vragen die wij je stellen als je ons vraagt jouw project onder de aandacht te gaan brengen. Natuurlijk maken we dat bouwbord, maar we denken ook graag mee over aansprekende evenementjes op de bouwlocatie. Een start verkoop met een thema, aangekleed met een hapje en een drankje bijvoorbeeld. Of een (inter)actieve kijkdag, zodat kopers en geïnteresseerden op leuke manier kennis met elkaar kunnen maken. Elke locatie geeft inspiratie. Kijk daarvoor ook eens bij Food op locatie

Food op locatie

2. Online communicatie

“We willen veel bezoekers op de site. We willen inschrijvingen. De makelaar moet gebeld worden en we willen de woningen snel verkopen.” Het zijn logische wensen die je hebt als je kiest voor een projectwebsite. Maar voordat je aanklopt bij dat populaire webdesignbureau willen we graag even met je rond de tafel. Online communicatie is namelijk meer dan een flashy website waarop je woningen mooi gepresenteerd worden. Wij zoeken naar de mix. Hoe sluit je website aan op je printuitingen? Hoe zet je social media in? Maak je gebruik van e-nieuwsbrieven? Moet je iets met Adwords of een retargetingcampagne? Allemaal vragen die we graag voor je beantwoorden. We vertellen er meer over op de website van Uw project online.

Uw project online

3. Offline communicatie

Wie schrijft blijft. Dat geldt ook voor vastgoedcommunicatie. Een goede printadvertentie, een fraai verkoopboek, het bouwbord of een huis-aan-huis mailing zullen altijd belangrijk onderdeel van de communicatiemix blijven. Ze noemen het ook wel oude media. Maar juist op offline gebied valt er nog elke dag wat nieuws te ontdekken en te leren. De productiemogelijkheden blijven zich ontwikkelen en wij laten ons dan ook regelmatig bijpraten door onze offline partners. Op druk- en ontwerpgebied houden we de trends nauwlettend in de gaten en natuurlijk blijven eigentijds en eigenwijs omgaan met creativiteit. 

Bekijk het portfolio